Volledig vernieuwde Colruyt-winkel opent in Gent

Op woensdag 3 november 2021 heropent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Gent aan de Drongensesteenweg 197. De winkel werd volledig vernieuwd, waardoor klanten er nog aangenamer en efficiënter boodschappen kunnen doen.

Vrijdag 29 oktober 2021

​ ​ Optimale winkelervaring

De voorbije weken werd de Colruyt Laagste Prijzen-winkel volledig vernieuwd en heringericht. Gerant Nicholas Vermeersch: “Door onze nieuwe winkelindeling kunnen klanten nu nog aangenamer en efficiënter boodschappen doen. Daarnaast heeft het ervoor gezorgd dat de versmarkt uitgebreid is. Klanten hebben daardoor keuze uit een nog ruimer assortiment verse groenten en fruit, kazen, bereide gerechten en vis. Ook de beenhouwerij met zelfbediening is vernieuwd. Je ziet er onze gekwalificeerde beenhouwers aan het werk in het open atelier. Ze versnijden en verpakken het verse vlees ter plaatse. Als je vragen of speciale bestellingen hebt, kan je hen makkelijk aanspreken.”

Samen met de winkel heropent ook het afhaalpunt van Collect&Go, de onlineboodschappendienst van Colruyt Group. Bij de winkel is een parking met 165 parkeerplekken, waarvan 114 overdekt.

Duurzame keuzes

Bij de verbouwing is rekening gehouden met duurzaamheid. Colruyt investeert voortdurend in meer efficiëntie, ook voor de vernieuwde winkel in Gent. Zo wordt er regenwater gebruikt om schoon te maken en de toiletten door te spoelen. De winkel draait volledig op groene stroom en er zijn zonnepanelen om eigen energie op te wekken.

Het team van Colruyt Gent staat voor je klaar

Gerant Nicholas Vermeersch: “Kom de vernieuwde Colruyt in Gent in de eerste week ontdekken, dan zorgen wij voor een klein welkomstgeschenk. Mijn team en ik kijken ernaar uit om iedereen veilig in onze winkel te verwelkomen.”

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:

• Rob Smeets (regiomanager) op 02 345 23 45.
  • Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische informatie:

Colruyt Gent