Vernieuwde OKay Bissegem heropent op 26 november

Op vrijdag 26 november heropent OKay Bissegem na een grondige opknapbeurt. De winkel met een oppervlakte van meer dan 500 m² werd vernieuwd in de stijl van de nieuwste generatie, met een opgefriste freshmart, energiezuinige diepvriezers en een handige broodhoek. Store manager Annelies en haar ervaren team verwelkomen hun klanten graag met respect voor de geldende coronamaatregelen.

Dinsdag 23 november 2021

Gezellige buurtsupermarkt

OKay Bissegem is al jaren een vaste waarde omwille van de praktische ligging, het brede assortiment en de persoonlijke service. Sinds de opknapbeurt behoort de buurtsupermarkt nu tot de nieuwste generatie OKay-winkels. Zo genieten de klanten in Bissegem van een aangenamere winkelervaring en doen ze nog makkelijker hun dagelijkse boodschappen.

Opgefriste freshmart, doorkijkvriezers en een extra kassa

Als je de vernieuwde winkel binnenstapt, springt het aanbod superverse producten meteen in het oog. “In onze vernieuwde freshmart komen onze groenten en fruit nog mooier tot hun recht”, zegt Annelies. Ook de diepvriesafdeling ziet er een stuk frisser uit. “Onze vrieskasten zijn nu allemaal energiezuinige modellen met een glazen deksel. Zo zien de klanten in één oogopslag wat erin zit en vinden ze hun favoriete diepvriesproducten sneller terug.” Bij het verlaten van de winkel valt op dat er nu één kassa meer is dan vroeger. Daardoor verloopt het boodschappen doen bij OKay Bissegem nóg vlotter en sneller dan voorheen.

Gloednieuw, handig broodmeubel

Elke morgen, nog vóór de deuren opengaan, wordt er vers brood geleverd bij OKay Bissegem. De medewerkers bakken achter de schermen ook zelf kwaliteitsvolle koffiekoeken en broodjes af. Al dat lekkers staat nu nóg overzichtelijker uitgestald in een vernieuwd broodmeubel. Annelies: “Onze vernieuwde broodhoek is heel ergonomisch ingericht en zo een pak handiger dan voordien.”

Topteam uit de streek

Allemaal nieuwigheden en verbeteringen die zullen bijdragen tot een aangename winkelervaring en nóg makkelijker boodschappen doen. Maar de grootste troef van OKay Bissegem blijft ongetwijfeld het geweldige team van winkelmedewerkers. “Elke dag kan ik rekenen op een hechte ploeg van 13 medewerkers”, vertelt store manager Annelies. “Een superteam. Allemaal mensen uit de streek, én met heel wat ervaring, voor wie klantvriendelijkheid, een goede service en hulpvaardigheid altijd op de eerste plaats komen.”

Makkelijk bereikbaar met auto en fiets

OKay Bissegem ligt op de Meensesteenweg, een verbindingsbaan, en is dus makkelijk bereikbaar. Op de parking is plaats voor 54 wagens en de fietsenstalling werd uitgebreid met 10 extra plaatsen. Er kunnen ook bakfietsen gestald worden, waardoor het nog makkelijker wordt om met de fiets boodschappen te doen.

Fotomateriaal nodig voor uw artikel? Download het hier.