Vernieuwde Colruyt Laagste Prijzen-winkel opent in Menen

Op woensdag 8 december opent de vernieuwde Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Menen zijn deuren. De winkel is volledig in een nieuw jasje gestoken, waardoor klanten er nog aangenamer en efficiënter boodschappen kunnen doen.

Maandag 6 december 2021

De winkel heeft een grotere versmarkt en een ruimer Collect&Go-afhaalpunt

​ ​ Optimale winkelervaring

De voorbije weken werd de Colruyt Laagste Prijzen-winkel aan de Ieperstraat in Menen volledig vernieuwd en heringericht. Gerant Arne Deroo: “Door onze nieuwe winkelindeling kunnen klanten nog aangenamer en efficiënter boodschappen doen. De versmarkt is uitgebreid, waardoor er een nog ruimere keuze uit verse producten is. Ook de beenhouwerij met zelfbediening is vernieuwd. Je ziet er onze gekwalificeerde beenhouwers aan het werk in het open atelier. Ze versnijden en verpakken het verse vlees ter plaatse. Als je vragen of speciale bestellingen hebt, kan je hen makkelijk aanspreken.”

Ook de parking werd heringericht. Er zijn 193 parkeerplekken en er is een laadpaal voor elektrische auto's. Voor fietsers is er een fietsenstalling.

Colruyt doet de boodschappen voor jou

Samen met de winkel heropent het Collect&Go-afhaalpunt. Het afhaalpunt zit nu in het winkelgebouw en is groter dan voorheen. Gerant Arne Deroo: “Online boodschappen doen wordt steeds populairder. Dankzij het grotere afhaalpunt kunnen we nog meer klanten helpen.” Collect&Go is de handige onlineboodschappendienst van Colruyt Group. Klanten kunnen hun boodschappenlijstje online doorsturen via collectandgo.be of via de Collect&Go- of MyColruyt-app. De medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het gekozen moment.

Duurzame keuzes

Bij de verbouwing is rekening gehouden met duurzaamheid. Colruyt investeert voortdurend in meer efficiëntie, ook voor de vernieuwde winkel in Menen. De winkel gaat bewust om met water. Er wordt regenwater opgevangen, onder andere om de toiletten mee door te spoelen. De winkel wekt energie op met zonnepanelen en gebruikt geen fossiele brandstoffen.

Het team van Colruyt Menen staat voor je klaar

Gerant Arne Deroo: “Kom de vernieuwde Colruyt in Menen in de eerste week ontdekken, dan zorgen wij voor een klein welkomstgeschenk. Mijn team en ik kijken ernaar uit om iedereen in onze winkel te verwelkomen.”

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:

• Nico Debeuf (regiomanager) op 02 345 23 45.
  • Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische informatie:

Colruyt Menen
​ Ieperstraat 435 ​ ​
​ 8930 Menen

​ ​ Openingsuren:

ma - za: 8.30 - 20 u.

vr: 8.30 - 21 u.

Download hier de foto’s van de winkel.