Vernieuwde Colruyt Grimbergen opent de deuren

Op woensdag 7 juli 2021 opent de vernieuwde Colruyt Laagste Prijzen in Grimbergen. De winkel is volledig vernieuwd en de versmarkt is groter geworden. Klanten hebben nu keuze uit een nog ruimer assortiment.

Dinsdag 3 augustus 2021

Vertrouwde winkel in een nieuw jasje

Colruyt Grimbergen is volledig opgefrist en heringericht. Klanten kunnen er nu nog aangenamer en efficiënter boodschappen doen, voor de laagste prijzen. Tijdens de verbouwing zijn er ook duurzame verbeteringen gedaan, zo draait de winkel op groene stroom.

Aangenaam winkelen met ruime keuze

Door de herindeling is de versmarkt uitgebreid. Gerant Bart Van Belle: “Klanten hebben nu keuze uit een nog ruimer assortiment verse producten. Voor vers vlees kan je terecht in de beenhouwerij met zelfbediening. Je ziet onze gekwalificeerde beenhouwers aan het werk in het open atelier. Ze versnijden en verpakken het verse vlees ter plaatse. Als je vragen of speciale bestellingen hebt, kan je hen makkelijk aanspreken.”

Het team van Colruyt Grimbergen staat voor je klaar

Omwille van de coronamaatregelen is er geen opendeuravond bij de opening. Gerant Bart Van Belle: “Kom de vernieuwde Colruyt in Grimbergen in de eerste week ontdekken, dan zorgen wij voor een klein welkomstgeschenk. Mijn team en ik kijken ernaar uit om iedereen veilig in onze winkel te verwelkomen. We vragen je daarom om alle regels van de overheid te volgen.”

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:

• Rob Tuerlinckx (regiomanager) op 02 345 23 45.
  • Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische informatie:

Colruyt Grimbergen
​ Wolvertemsesteenweg 248
​ 1850 Grimbergen

Openingsuren:

ma - za: 8.30 - 20 u.
​ vr: 8.30 - 21 u.

Download hier de foto’s van de winkel.