Vernieuwde Colruyt Anderlues opent op woensdag 5 juni

Geoptimaliseerde versmarkt en vernieuwde beenhouwerij

Maandag 3 juni 2024

Heropening Colruyt Anderlues: volledig vernieuwde winkel met oog voor duurzaamheid

Op woensdag 5 juni 2024 heropent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Anderlues zijn deuren. De winkel aan de rue de la station werd helemaal heringedeeld. De beenhouwerij met open atelier werd volledig vernieuwd, het broodmeubel werd gemoderniseerd en het assortiment parafarmacie werd uitgebreid. Bij de renovatie besteedde Colruyt veel aandacht aan een duurzamere infrastructuur. En de kers op de taart: een nieuw Collect&Go-afhaalpunt waar klanten hun boodschappen kunnen afhalen.

Geoptimaliseerde winkelroute en vernieuwde beenhouwerij

Boodschappen doen in Colruyt Anderlues is vanaf nu nog aangenamer en efficiënter dankzij de geoptimaliseerde winkelroute die loopt over maar liefst 1.423 m². Gerant Jean-Philippe Flamand: “Door de charcuterie te verplaatsen naar de zelfbedieningstoog in de beenhouwerij, konden we 159 nieuwe producten toevoegen aan het assortiment in de versmarkt. In de beenhouwerij installeerden we doorzichtige, gesloten koelkasten die minder CO2 uitstoten. Dankzij het open atelier zie je de beenhouwers aan het werk en kan je ze makkelijk aanspreken bij vragen of voor speciale bestellingen.” Ook het vernieuwde meubel met dagvers en voorverpakt brood en het assortiment parafarmacie zijn het ontdekken waard.

Collect&Go doet de boodschappen voor jou

In Anderlues kunnen klanten nu terecht in het Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en kunnen hun boodschappen afhalen op het moment dat ze zelf kiezen.

Extra aandacht voor duurzaamheid

Colruyt Anderlues werd vernieuwd als een lage-energiewinkel. Er hangen overal energiezuinige ledlampen die met een sensor werken. Zo besparen ze tot 30 % energie. Het gebouw recupereert de restwarmte van de koelinstallatie en het ventilatiesysteem voor de verwarming, waardoor er 75 % energie wordt bespaard. Zonnepanelen zorgen voor groene stroom. Er zijn 127 parkeerplaatsen met 6 laadpalen voor elektrische wagens. Aan de 10 extra brede fietsbeugels kunnen (bak)fietsen veilig vastgemaakt worden.

Opendeuravond op dinsdag 4 juni

Gerant Jean-Philippe Flamand: “We kijken er met het hele team van 23 winkelmedewerkers en 8 beenhouwers naar uit om onze klanten opnieuw te verwelkomen. En we nodigen hen graag uit om als eerste kennis te maken met de vernieuwde winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 4 juni van 17 tot 20 u.”

Download hier de foto’s.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:
​Tiziano Antenucci (regiomanager) op 02 363 55 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische info
Colruyt Anderlues