Vernieuwde beenhouwerij en gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt in Colruyt Westmalle

Maandag 11 april 2022

De Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Westmalle kreeg het afgelopen najaar al een flinke opknapbeurt. Op woensdag 13 april 2022 opent ook de vernieuwde beenhouwerij met zelfbediening en een gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt. Daarmee is de volledige vernieuwing van Colruyt Westmalle afgerond.

Vernieuwde beenhouwerij met open atelier

De tijdelijke beenhouwerij met voorverpakte producten die in november opende, heeft plaats gemaakt voor een beenhouwerij met zelfbediening. “Onze beenhouwers versnijden het vlees ter plaatse, verpakken het in handige porties en rangschikken alles overzichtelijk in een zelfbedieningstoog”, legt gerant Ellen Mertens uit. Bovendien zie je de gekwalificeerde beenhouwers nu ook aan het werk dankzij een open atelier. Zo zijn ze extra makkelijk aanspreekbaar voor vragen of bestellingen.

Collect&Go doet boodschappen voor jou

Het gloednieuwe Collect&Go-afhaalpunt maakt online boodschappen doen nu ook mogelijk in Westmalle. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten bezorgen hun boodschappenlijstje via de app of collectandgo.be en de medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat de klant kiest. Betalen in het afhaalpunt kan elektronisch met bankkaart of maaltijdcheques, mobiel of met de Xtra-betaalkaart. Kastickets worden via e-mail verstuurd, dat is snel en milieuvriendelijk.

Het team staat voor je klaar

Ellen Mertens: “Mijn medewerkers en ik kijken ernaar uit om je nu ook in de vernieuwde beenhouwerij te verwelkomen. Ik ben ervan overtuigd dat boodschappen doen in Colruyt Westmalle nu nóg makkelijker en efficiënter is. Bovendien kunnen we met het nieuwe Collect&Go-afhaalpunt nu ook aan de behoeften van online winkelaars beantwoorden.”

Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen)
​+32 (0)479 72 29 10.

Frederik Budts (regiomanager)
​+32 (0)2 345 23 45

Praktische info
Colruyt Westmalle
​Antwerpsesteenweg 335
​2390 Westmalle

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  248 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de 221 Collect&Go-afhaalpunten.

Over Collect&Go
​Collect&Go is de online boodschappendienst van Colruyt Group. De service werd opgericht in 2000 en is uitgegroeid tot marktleider. Collect&Go heeft als missie online boodschappen doen makkelijk maken en onderscheidt zich door zijn vakmanschap, betrouwbaarheid, kwalitatieve verse producten en persoonlijke service. Klanten kunnen hun boodschappen online reserveren bij Colruyt en Bio-Planet. De reservaties worden behandeld in de winkels of in de speciaal daarvoor opgerichte distributiecentra in Zaventem en Erpe-Mere. Zowat 350 medewerkers selecteren er met zorg de beste producten. Boodschappen gereserveerd voor middernacht, kunnen klanten de volgende dag al afhalen in een afhaalpunt en op een tijdstip naar keuze. Collect&Go heeft ruim 200 afhaalpunten in België en Luxemburg en blijft onverminderd investeren in dat ruime netwerk. Zo is er altijd eentje in de buurt. Meer info op collectandgo.be.