Heropening Colruyt Lochristi: volledig vernieuwde winkel met oog voor duurzaamheid

Geoptimaliseerde winkelroute en vernieuwde beenhouwerij

Maandag 8 juli 2024

Op woensdag 10 juli 2024 heropent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Lochristi zijn deuren. De winkel aan de Antwerpsesteenweg kreeg een geoptimaliseerde winkelroute, de beenhouwerij werd vernieuwd en het broodmeubel aangepast. Ook de kassaruimte werd opnieuw ingericht. Bovendien ging er tijdens de werken extra aandacht naar duurzaamheid. Klanten van Colruyt Lochristi kunnen nu nog aangenamer winkelen voor de laagste prijzen, en kunnen terug terecht in het Collect&Go-afhaalpunt.

Geoptimaliseerde winkelroute en vernieuwde beenhouwerij

Boodschappen doen in Colruyt Lochristi is vanaf nu nog aangenamer en efficiënter dankzij de geoptimaliseerde winkelroute die loopt over maar liefst
​2044 m2 winkelruimte.

Vis en veggie uit de versmarkt zijn vanaf nu samen met de vleesproducten terug te vinden in de vernieuwde beenhouwerij. Zo kunnen klanten gemakkelijk en overzichtelijk kiezen. Ook het vernieuwde meubel met dagvers en voorverpakt brood is het ontdekken waard.

De kassa’s en betaalmeubels werden minder hoog gemaakt en zijn compacter. Zo creëren we een aangenamere en meer open kassazone waar de medewerkers makkelijk aanspreekbaar blijven.

Opnieuw welkom bij Collect&Go

In Lochristi kunnen klanten opnieuw terecht in het Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be, de Xtra-app of de Collect&Go-app. De medewerkers zetten vervolgens de producten klaar op het moment dat de klant zelf kiest.

Extra aandacht voor duurzaamheid

De winkel in Lochristi heeft overal energiezuinige ledlampen die met een sensor werken. Zo besparen ze tot 30 % energie. De restwarmte van de koeling wordt gerecupereerd door het ventilatiesysteem en voor maar liefst 75 % hergebruikt om de winkel te verwarmen. Op de parking vind je voortaan vernieuwde en extra brede fietsrekken.

Opendeuravond op dinsdag 9 juli

Gerant Wim Verstreken: “We kijken er met het hele team van 40 winkelmedewerkers en 11 beenhouwers naar uit om onze klanten opnieuw te verwelkomen. En we nodigen hen graag uit om als eerste kennis te maken met de vernieuwde winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 9 juli van 17 tot 20 u. Tot dan!

Download de foto's

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:
Rob Smeets (regiomanager) op 02 345 23 45
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10

Colruyt Lochristi
​Antwerpsesteenweg 44