Heropening Colruyt Geel: vernieuwde winkel met oog voor duurzaamheid

Op woensdag 11 september 2024 heropent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Geelzijn deuren. De winkel aan de Antwerpseweg kreeg een geoptimaliseerde winkelroute, de beenhouwerij werd vernieuwd en een gloednieuw broodmeubel deed zijn intrede. Bovendien ging er tijdens de werken extra aandacht naar duurzaamheid. Klanten kunnen in Colruyt Geel nu nog aangenamer winkelen of hun boodschappen afhalen in het Collect&Go-afhaalpunt. En dat zoals altijd voor de laagste prijzen.

Vernieuwde beenhouwerij en nieuw broodmeubel

Boodschappen doen in Colruyt Geel is nu nog aangenamer en efficiënter dankzij de geoptimaliseerde winkelroute die loopt over maar liefst 2.006 m² winkelruimte. Gerant Violeta Lumi: “De beenhouwerij werd uitgebreid tot zo’n 99 m². We testen een nieuwe opstelling in de beenhouwerij waarbij we vis en veggie uit de versmarkt halen om ze bij de vleesproducten te presenteren. Zo kunnen klanten makkelijk en overzichtelijk kiezen. De beenhouwers blijven makkelijk aanspreekbaar bij vragen of voor speciale bestellingen dankzij het open atelier.” Ook het gloednieuwe broodmeubel is het ontdekken waard. Het garandeert de kwaliteit langer en klanten drukken zelf de barcode af voor het gekozen brood. Zo winnen ze tijd aan de kassa.

Opnieuw welkom bij Collect&Go

In Geel kunnen klanten opnieuw terecht in het Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be, de Xtra-app of de Collect&Go-app. De medewerkers zetten vervolgens de producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat de klant zelf kiest.

Extra aandacht voor duurzaamheid

De winkel in Geel heeft overal energiezuinige ledlampen die met een sensor werken. Zo besparen ze tot 30 % energie. De restwarmte van de koeling wordt gerecupereerd door het ventilatiesysteem en voor maar liefst 75 % hergebruikt om de winkel te verwarmen. Regenwater spoelt de toiletten door en dankzij de zonnepanelen op het dak wordt eigen groene energie opgewekt. Op de buitenparking zijn 5 vernieuwde, extra brede fietsrekken waar (bak)fietsen makkelijk en veilig vastgemaakt kunnen worden. In de overdekte parking zijn er nog eens 7. Wie elektrisch rijdt, kan tijdens het winkelen nog steeds de wagen opladen aan een van de twee laadpunten van de laadpaal.

Opendeuravond op dinsdag 10 september

Gerant Violeta Lumi: “We kijken er met het hele team van 55 winkelmedewerkers en 11 beenhouwers naar uit om onze klanten opnieuw te verwelkomen. En we nodigen hen graag uit om als eerste kennis te maken met de vernieuwde winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 10 september van 17 tot 20 u. Tot dan!”

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:

Frederik Budts (regiomanager) op 02 345 23 45
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10

Colruyt Geel
Antwerpseweg 87