Gloednieuwe Colruyt Thuin opent op woensdag 14 juni

Ontdek je nieuwe winkel en gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt

Dinsdag 13 juni 2023

Op woensdag 14 juni 2023 opent de nieuwe Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Thuin zijn deuren. Er werd een jaar gewerkt aan de nieuwe winkel, die vlak naast de oude winkel ligt. De nieuwe lage-energiewinkel is groter en werd functioneler ingericht. Zo is het aangenamer winkelen. De kers op de taart? Het gloednieuwe afhaalpunt van Collect&Go, waar je nu makkelijk je boodschappen kan ophalen.

Aangenaam en efficiënt boodschappen doen

Colruyt Thuin is een ruime winkel met een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten voor de laagste prijzen. Gerant Jeremy Dubrocq: “Met zijn 1.500 m² oppervlakte, 500 m² groter dan de vorige winkel, heeft de winkel nu een versmarkt die dubbel zo groot is als ervoor. Ook de gangpaden zijn breder en de winkelrekken zijn volledig geoptimaliseerd. Zo winkelen onze klanten gegarandeerd aangenamer en efficiënter.De gloednieuwe beenhouwerij heeft nu een open atelier waar je onze beenhouwers aan het werk ziet. Ze versnijden het vlees ter plaatse en klanten kunnen vragen stellen of speciale bestellingen doorgeven”, aldus de gerant. Colruyt Thuin heeft nu ook 8 kassa’s, 2 meer dan ervoor. ​

Collect&Go doet boodschappen voor jou

Colruyt streeft voortdurend naar een betere service voor klanten. Daarom kan je in Colruyt Thuin nu ook je boodschappen ophalen in het gloednieuwe Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de medewerkers zetten de producten klaar op het moment dat de klant kiest.

Integratie in een wooncomplex en grote parking

De bouw van de 14 appartementen naast de winkel vordert goed. Het einde van de werken is voorzien in het voorjaar van 2024. Er zullen ook nog zonnepanelen geplaatst worden om de winkel van groene stroom te voorzien en er wordt aan een groendak gewerkt. De gerant: “Vanaf half november kunnen klanten gebruik maken van de grote parking met 119 plaatsen en 5 oplaadpunten voor elektrische auto’s.” Al vanaf juni kunnen fietsers hun (bak)fiets veilig stallen aan de daarvoor voorziene fietsbeugels.

Extra aandacht voor duurzaamheid

Colruyt Thuin is een lage-energiewinkel. De winkel werd gebouwd met gerecycleerd beton, verbruikt geen fossiele brandstoffen en restwarmte van de koelingen wordt gerecupereerd om de winkel te verwarmen. Verder heeft de winkel overal ledlampen met een bewegingssensor, die tot 30 % energie besparen.

​Johann Denis (regiomanager) op 02 345 2345.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

​Colruyt Thuin
​Drève des Alliés 108/1
​6530 Thuin

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zo'n 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat ongeveer 240 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en laten thuisbezorgen of afhalen in de meer dan 200 Collect&Go-afhaalpunten.