Gloednieuwe Colruyt Laagste Prijzen opent in Genk

Een ruime winkel met een groot assortiment kwaliteitsproducten, zowel van bekende als van eigen merken (Boni Selection en Everyday).

Maandag 29 augustus 2022

Op woensdag 31 augustus 2022 opent Colruyt Laagste Prijzen een gloednieuwe winkel aan de Hasseltweg in Genk. De nieuwe winkel huisvest ook een Collect&Go-afhaalpunt. Vanaf eind augustus kan je in Genk dus ook in een 2de winkel terecht voor de laagste prijzen in de streek. Bovendien zorgt de nieuwe winkel voor 31 jobs in de buurt.

Keuze uit een ruim assortiment

De nieuwe Colruyt Laagste Prijzen in Genk is een ruime winkel met een groot assortiment kwaliteitsproducten, zowel van bekende als van eigen merken (Boni Selection en Everyday). Gerant Dirk Bessemans: “We verwelkomen klanten graag in onze gloednieuwe winkel, met een ruime versmarkt en uitgebreide diepvriesafdeling. Voor vers vlees kunnen klanten terecht aan de zelfbedieningstoog. Er zijn ook altijd beenhouwers aanwezig die kunnen helpen bij vragen of speciale bestellingen.”

Collect&Go doet boodschappen voor jou

Met de nieuwe winkel opent er ook meteen een Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of de app, en de medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat de klant kiest.

Duurzame keuzes

Zoals altijd maakt Colruyt duurzame keuzes. Colruyt Genk is 100 % vrij van fossiele brandstoffen en is een lage-energiewinkel. Zo wordt de warmte die de koelinstallatie vrijgeeft gerecupereerd om de winkel te verwarmen. En dankzij energiezuinige LED-verlichting met sensoren, wordt er tot 30 % minder energie verbruikt. Ook het groendak draagt zijn steentje bij: het neemt 50 % van het regenwater op en geeft het later opnieuw af in de atmosfeer.

Het team staat voor je klaar

Colruyt zorgt voor jobs in de streek. Het team van de nieuwe winkel bestaat uit 31 medewerkers, waarvan enkele al aan de slag waren in Colruyt Winterslag en Bree. Gerant Dirk Bessemans: “Mijn medewerkers en ik kijken ernaar uit om je te verwelkomen in onze gloednieuwe winkel. Ik ben ervan overtuigd dat je je snel thuis zal voelen. Afspraak dus vanaf woensdag 31 augustus! Of kom de winkel in primeur ontdekken tijdens de opendeuravond op dinsdag 30 augustus van 17 tot 20 u."

Rob Tuerlinckx (regiomanager) op 02 345 23 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische info
Colruyt Genk
​Hasseltweg 214
​3600 Genk

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  248 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de 221 Collect&Go-afhaalpunten.