Er opent een gloednieuwe Colruyt in Bilzen

Op woensdag 10 maart 2021 opent aan de Maastrichterstraat 18 in Bilzen een gloednieuwe winkel van Colruyt Laagste Prijzen de deuren, mét een Collect&Go-afhaalpunt. Vanaf dan profiteer je dus ook in Bilzen van de laagste prijzen in de streek. De winkel, met aan de straatkant appartementen, is een mooie toevoeging aan de buurt.

Dinsdag 2 maart 2021

Keuze uit een ruim assortiment

Colruyt Bilzen is een ruime winkel (1.513 m²) met een groot assortiment kwaliteitsproducten, zowel van nationale merken als van eigen merken. Gerant Kevin Plessers: “We verwelkomen onze klanten graag in onze gloednieuwe winkel, met een ruime versmarkt en uitgebreide diepvriesafdeling. Voor vers vlees kunnen klanten terecht in onze beenhouwerij met zelfbediening. Je ziet er onze beenhouwers aan het werk in hun open atelier, zo kan je hen makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. In onze gloednieuwe winkel profiteer je van alle voordelen die je van Colruyt gewoon bent, nu nog dichter bij huis.”

Collect&Go: snel en makkelijk

De winkel heeft een Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige onlineboodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app en de medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat de klant kiest.

Met het milieu in gedachten

Colruyt zet altijd in op duurzaamheid, zo ook bij de bouw van de nieuwe winkel in Bilzen. Het is een lage-energiewinkel die met zonnepanelen eigen energie opwerkt. De vrijgekomen restwarmte van de koelingen wordt gerecupereerd, zo stoot de winkel 90 % minder broeikasgassen uit. Op de parking zijn elektronische laadpalen voor auto's.

Het team van Colruyt Bilzen staat voor je klaar

Al jaren is Colruyt een belangrijke werkgever. Het team in de nieuwe Colruyt-winkel in Bilzen bestaat uit 27 medewerkers, waarvan 6 in de beenhouwerij.

Omwille van de coronamaatregelen is er geen opendeuravond bij de opening van de winkel. Gerant Kevin Plessers: “Kom de gloednieuwe Colruyt in Bilzen ontdekken, dan zorgen wij voor een klein welkomstgeschenk. Mijn team en ik kijken ernaar uit om iedereen veilig in onze winkel te verwelkomen. We vragen onze klanten daarom om alleen naar de winkel te komen en alle regels van de overheid te volgen.”

Voor meer informatie kan u contact opnemen met:

•    Christophe Deschepper (regiomanager) op 02 345 23 45.
​ •    Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische informatie:

Colruyt Bilzen
​ Maastrichterstraat 18
​ 3740 Bilzen

Openingsuren:

ma - za: 8.30 - 20 u.
​ vr: 8.30 - 21 u.*
​ * Vrijdag tijdelijk gesloten om 20 u.

Download hier de foto’s van de winkel.