DreamLand opent 5 pop-ups tuin & terras in Halle, Kuurne, Lede, Tongerlo en Jambes

Woensdag 16 maart 2022

Na het succes van de voorbije jaren opent DreamLand ook dit jaar enkele pop-ups Tuin & Terras. Op 16 maart openen de pop-upwinkels in Halle, Kuurne, Tongerlo en Jambes de deuren, vanaf 1 april kunnen klanten ook in Lede terecht voor een ruim assortiment tuin- en terrasmeubelen, en dat tot 23 juli. Deze laatste jaren willen gezinnen nu eenmaal meer dan ooit van hun tuin genieten, en daar hoort ook de aankoop van loungesets, ligbedden, parasols, tuindecoratie, kinderzwembaden en opzetzwembaden bij en nog heel wat meer.

Buitenplezier voor het hele gezin

DreamLand is al jaren marktleider op het vlak van buitenspeelgoed zoals zwembaden. Sinds enkele jaren zitten ook tuinmeubelen opnieuw in het assortiment, wat telkens een schot in de roos blijkt te zijn. “Klanten hebben duidelijk vertrouwen in onze kwaliteit, onze prijzen en ons uitgebreide aanbod. DreamLand blijft dan ook volop inzetten op de combinatie “buiten spelen” en “buiten genieten”. Klanten vinden bij ons alles voor onvergetelijke momenten in de tuin: van tuinmeubelen en parasols tot zwembaden en spa’s.” zegt Dieter Struye, algemeen directeur van Colruyt Group non-food.

Tuinmeubelen & zwembaden in showrooms

Het volledige assortiment tuin en buitenspeelgoed is te vinden op dreamland.be. DreamLand wil klanten ook de mogelijkheid geven om de artikelen van dichtbij te komen bekijken. Ons assortiment houten tuinmeubelen bestaat uit FSC/PEFC-gecertificeerde tuinmeubelen. En in de pop-ups kunnen klanten genieten van de kennis en het professionele advies van experten in tuin. Dieter Struye: “Tuinmeubelen zijn voor veel gezinnen een behoorlijke investering, vandaar dat ze hun aankoop graag vooraf eens komen bekijken en uitproberen. Net daarom kunnen ook dit jaar de pop-ups Tuin & Terras niet ontbreken.”

Vanaf 16 maart openen de pop-ups in Halle, Kuurne, Tongerlo en Jambes de deuren, vanaf 1 april kan er ook geshopt worden in de pop-up in Lede. De pop-up winkels bevatten tussen 600 en 900 m² aan tuinmeubelen, parasols, ligbedden, terrasverwarming, tuinverlichting, decoratie en zwembaden. De 5 pop-ups Tuin & Terras blijven open tot en met 23 juli.

Genieten in eigen tuin

Met de lente in aantocht doet de verkoop van buitenartikelen het in deze periode traditioneel erg goed. Dieter Struye merkt een duidelijke toename: “Voor het derde jaar op rij zien we dat klanten steeds vroeger tuinmeubelen, trampolines, schommels en ook zwembaden in huis halen. Gezinnen genieten meer en meer van een lente en zomer in eigen tuin en investeren daarom meer dan ooit in tuinplezier.

DreamLand klantendienst
​+32 (0)2 363 56 56 maandag tot zaterdag
​van 8.30 tot 20 u, op vrijdag tot 21 u.

Silja Decock, persverantwoordelijke Colruyt Group

Kasteelstraat 28
​9470 Denderleeuw

Openingsuren
Van maandag tot donderdag: van 10 tot 18.30 u.
​Vrijdag: van 10 tot 19 u.
​Zaterdag: van 9.30 tot 18.30 u.
​Zon- en feestdagen: gesloten

Over DreamLand
DreamLand, sinds 1994 een dochteronderneming van Colruyt Group, is een familie- en seizoenswinkel met een uitgebreid aanbod in speelgoed, buitenspeelgoed, tuinmeubelen, schoolgerief, multimedia en gaming, kinderkamers, boeken en strips en nog veel meer. DreamLand wil kinderen en hun familie inspireren om samen meer plezier te beleven, en dit op een leuke en speelse manier. Naast een webshop telt DreamLand 47 winkels, waarvan 33 in Vlaanderen en 14 in Wallonië. Er werken meer dan 800 medewerkers.