Colruyt Tessenderlo opent op woensdag 9 november

Ontdek de gloednieuwe winkel met Collect&Go-afhaalpunt

Dinsdag 8 november 2022

Op woensdag 9 november 2022 opent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Tessenderlo zijn deuren. Klanten profiteren vanaf dan dus ook in Tessenderlo van de laagste prijzen in de streek. Bovendien is de winkel gebouwd met de nodige aandacht voor duurzaamheid.

Ruime winkel met uitgebreid assortiment

Colruyt Tessenderlo is een ruime winkel met een groot assortiment kwaliteitsproducten, zowel van bekende als van eigen merken (Boni Selection en Everyday). Gerant Greet Vandeweyer: “Onze winkel is 1.394 m2 groot,dat ismaarliefst 3 keer groter dan de vroegere OKay-winkel die hier gevestigd was. Plaats genoeg dus om ruime winkelgangen te voorzien, zodat onze klanten rustig en vlot kunnen winkelen.” Er is ook een beenhouwerij met open atelier waar je de gekwalificeerde beenhouwers aan het werk ziet. Zo kan je hen makkelijk aanspreken bij vragen of voor speciale bestellingen.

Collect&Go doet boodschappen voor jou

Met de nieuwe winkel opent er ook meteen een Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Je stuurt je boodschappenlijstje door via collectandgo.be of de app, en de medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat je zelf kiest.

Duurzame keuzes, zoals altijd

Ook in Colruyt Tessenderlo is er ingezet op duurzaamheid. Zo werken we er bijvoorbeeld met warmterecuperatie: de warmte die onze koelinstallatie vrijgeeft, recupereren we om de winkel te verwarmen. En dankzij zonnepanelen wekken we onze eigen energie op. Zo kunnen we onze CO2-impact verlagen. Daarnaast is er een laadpaal voor 2 elektrische wagens voorzien en ook (bak)fietsen kunnen veilig vastgemaakt worden.

Het team staat voor je klaar

Colruyt zorgt voor jobs in jouw streek. Het team van de nieuwe winkel zal uiteindelijk uit 30 nieuwe winkelmedewerkers en 8 beenhouwers bestaan. Greet Vandeweyer: “We kijken er met het hele team naar uit om je te verwelkomen. We nodigen je dan ook graag uit om als eerste kennis te maken met de nieuwe winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 8 november van 17 tot 20 u.”

​Bart Nulis (regiomanager) op 02 345 2345.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Colruyt Tessenderlo
​Diesterstraat 172
​3980 Tessenderlo

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zo'n 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat ongeveer 240 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en laten thuisbezorgen of afhalen in de meer dan 200 Collect&Go-afhaalpunten.