Colruyt Roeselare heropent op woensdag 29 maart

Volledig vernieuwde winkel met duurzame keuzes

Dinsdag 28 maart 2023

Op woensdag 29 maart 2023 opent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Roeselare opnieuw zijn deuren. De winkel aan de Diksmuidsesteenweg is vernieuwd en heringericht met de nodige aandacht voor duurzaamheid. Klanten kunnen er vanaf woensdag ook terecht in een gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt.

Efficiënt en aangenaam boodschappen doen

Colruyt Roeselare is een ruime winkel met een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten voor de laagste prijzen. Gerant Stijn Maertens: “In de vernieuwde winkel kunnen klanten in de versmarkt terecht voor nog meer keuze aan producten zoals groenten en fruit, salades, kaas of kant-en-klare maaltijden. Ook de beenhouwerij werd heringericht en heeft nu een open atelier waar je onze gekwalificeerde beenhouwers aan het werk ziet. Ze versnijden het vlees ter plaatse en zijn makkelijk aanspreekbaar bij vragen of voor speciale bestellingen.”

Collect&Go doet boodschappen voor jou

Colruyt denkt steeds na hoe boodschappen doen nog efficiënter kan, daarom kreeg de vernieuwde winkel een gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de medewerkers zetten de producten klaar op het moment dat de klant kiest. Eerder konden klanten voor Collect&Go al terecht bij OKay Roeselare. Dit afhaalpunt blijft bestaan. Bovendien kunnen klanten hun boodschappen in Roeselare ook aan huis laten leveren.

Extra aandacht voor duurzaamheid

Zoals altijd heeft Colruyt ook bij de vernieuwing van Colruyt Roeselare ingezet op duurzaamheid. De winkel heeft overal ledlampen met een sensor, die tot 30 % energie besparen, en de restwarmte van de koelingen wordt gerecupereerd. Verder werd er geïnvesteerd in een warmtepomp en zonnepanelen. Op de parking zijn ook 2 laadpalen voorzien voor 4 elektrische wagens en 20 fietsnietjes waaraan 40 (bak)fietsen veilig vastgemaakt kunnen worden.

Het team is er klaar voor

Stijn Maertens: “We kijken er met het hele team naar uit om onze klanten te verwelkomen. We nodigen hen dan ook graag uit om als eerste kennis te maken met de nieuwe winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 28 maart van 17 tot 20 u. Tot dan!”

​Machteld Delille (regiomanager) op 02 345 23 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Colruyt Roeselare
​Diksmuidsesteenweg 114
​8800 Roeselare

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zo'n 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat ongeveer 240 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en laten thuisbezorgen of afhalen in de meer dan 200 Collect&Go-afhaalpunten.