Colruyt Ellezelles heropent de deuren op woensdag 31 augustus

Volledig vernieuwd met de nodige aandacht voor duurzaamheid

Maandag 29 augustus 2022

De volledig vernieuwde Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Ellezelles heropent op woensdag 31 augustus 2022. De winkel heeft nu een grotere versmarkt met nog meer keuze, een heringerichte beenhouwerij met open atelier waar je de beenhouwers aan het werk ziet, een parafarmacie-afdeling en heel wat initiatieven om er een duurzamere winkel van te maken. Klanten kunnen de winkel in primeur herontdekken tijdens de opendeuravond op dinsdag 30 augustus, van 17 tot 20 u.

Efficiënt en aangenaam boodschappen doen

Colruyt Ellezelles is een ruime winkel met een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten. Nieuw in het assortiment is de afdeling parafarmacie. Gerant Didier Delfosse: “In de vernieuwde winkel kunnen klanten terecht in een vergrote versmarkt met bijgevolg nog meer keuze aan groenten en fruit, salades, kant-en-klare maaltijden … Ook de beenhouwerij werd heringericht en heeft nu een open atelier waar je onze 6 gekwalificeerde beenhouwers aan het werk ziet. Zo kan je makkelijk vragen stellen of bestellingen plaatsen. We kijken er met het hele team naar uit om je te verwelkomen.”

Extra aandacht voor duurzaamheid

Zoals altijd heeft Colruyt ook bij de vernieuwing van Colruyt Ellezelles ingezet op duurzaamheid. Zo is de hele winkel bijvoorbeeld voorzien van energiezuinige ledlampen met sensoren. Op die manier verbruiken we tot 30 % minder energie.

Op de parking die we delen met Brico, vind je 2 laadpalen voor 4 elektrische wagens. (Bak)fietsen kunnen veilig vastgemaakt worden in de ruime fietsenstalling.

André Baudet (regiomanager) op 02 345 23 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische info
Colruyt Ellezelles
​Rue jean Vinois 27
​7890 Ellezelles

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  248 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de 221 Collect&Go-afhaalpunten.