Colruyt Antwerpen Lange Elzen opent op woensdag 14 september

Ontdek de gloednieuwe winkel mét Collect&Go-afhaalpunt.

Maandag 12 september 2022

Op woensdag 14 september 2022 opent Colruyt Antwerpen Lange Elzen de deuren. De oorspronkelijke winkel is afgebroken en heeft intussen plaatsgemaakt voor een volledig nieuwe, grotere winkel met een eigen Collect&Go-afhaalpunt. Vanaf woensdag kan je opnieuw boodschappen doen voor de laagste prijzen in Antwerpen Zuid. Bovendien zorgt de nieuwe winkel voor 47 jobs in de buurt, waarvan nog enkele vacatures openstaan.

Keuze uit een ruim assortiment

De nieuwe Colruyt Laagste Prijzen aan de Lange Elzenstraat is ingericht op de gelijkvloerse verdieping van een wooncomplex met 33 appartementen. Het is een ruime winkel met een groot assortiment kwaliteitsproducten, zowel van bekende als van eigen merken (Boni Selection en Everyday). Gerant Kristof Loontiens: “We verwelkomen klanten graag in onze gloednieuwe winkel, met een ruime versmarkt en een uitgebreide diepvriesafdeling. Voor vers vlees kunnen klanten terecht in de beenhouwerij met open atelier. Daar zie je de beenhouwers aan het werk en kan je ze makkelijk aanspreken bij vragen of speciale bestellingen.”

Duurzame keuzes, zoals altijd

Naast de klassieke initiatieven zoals warmterecuperatie en energiezuinige ledverlichting, heeft Colruyt Lange Elzen ook zonnepanelen en een groendak met mossen, vetplanten en grassen. Dat buffert de warmte op warme dagen, zuivert de lucht en trekt meer biodiversiteit aan binnen de stad. Er werd ook voor de eerste keer gerecycleerde textielisolatie gebruikt in de muren. Op de ondergrondse parking met 110 parkeersplaatsen is er een laadpaal voorzien voor elektrische wagens. Naast de ingang op het gelijkvloers is er plaats voor 70 fietsen en kunnen ook elektrische fietsen opgeladen worden.

Collect&Go doet boodschappen voor jou

Met de nieuwe winkel opent er ook meteen een Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of de app, en de medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat de klant kiest. Bovendien kan je ook via Collect&Go je boodschappen aan huis laten leveren in deze regio.

Het team zoekt nog versterking

Colruyt zorgt voor jobs in jouw streek. Het team van de nieuwe winkel zal uiteindelijk uit 40 winkelmedewerkers en 7 beenhouwers bestaan. Er staan er nog een 10-tal vacatures open voor de Lange Elzenstraat. Gerant Kristof Loontiens: “Ben je op zoek naar een leuke job in de buurt? Check dan zeker ook de vacaturesite van Colruyt Group! We zijn altijd op zoek naar gemotiveerde collega’s in de regio Antwerpen.”

Je kan de winkel in primeur ontdekken tijdens de opendeuravond op dinsdag 13/9 van 17 tot 20 u.

Eric Geysen (regiomanager) op 02 345 23 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische info
Colruyt Antwerpen Lange Elzen
​Lange Elzenstraat 35A
​1800 Antwerpen

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  248 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de 221 Collect&Go-afhaalpunten.