Vernieuwde Spar Wolvertem heropent op 26 september

Aangenamer winkelen in een vernieuwd pand

Maandag 23 september 2024

Op donderdag 26 september opent Spar Colruyt Group Wolvertem opnieuw de deuren. De winkel in de Godshuisstraat heeft een complete metamorfose ondergaan. Met een nieuw interieur en exterieur, geïnspireerd door de nieuwste generatie Spar-winkels, kan Spar Wolvertem zich focussen op duurzaamheid, versheid en lokale producten. Ondernemers, en zussen, Katleen en Carolien Collier kijken er samen met hun toegewijde team naar uit om hun klanten te verwelkomen in de vernieuwde winkel.

Een echt familiebedrijf

De Spar in Wolvertem wordt al 8 jaar uitgebaat door Katleen en Carolien Collier. Twee zussen met een passie voor ondernemerschap en een neus voor lokale topproducten. “De winkel was toe aan vernieuwing”, vertelt Carolien. “Met deze renovatie willen we onze klanten een nog betere winkelervaring bieden.”

Het team van Spar Wolvertem telt 8 vaste medewerkers en krijgt regelmatig ondersteuning van jobstudenten en flexi-jobbers.

Ingrijpende veranderingen

Na 4 weken vernieuwingswerken verwelkomen Katleen, Carolien en het Spar-team hun klanten graag opnieuw in de gezellige buurtwinkel. Een renovatie die ook van buitenaf meteen merkbaar is. Zo werd de parking opnieuw aangelegd en kreeg de voorgevel een mooie facelift. Spar Wolvertem heeft nu een moderne uitstraling in lijn met de andere winkels in de Spar-formule.

Op vlak van winkelgemak zijn er ook veranderingen. Zo werd de bakkerij vergroot en naar het begin van de winkel verhuisd. Klanten kunnen er terecht voor dagvers brood en ter plekke gerezen pistolets en stokbrood.

Focus op vers en lokale producten

De vernieuwde Spar Wolvertem zet sterk in op verse producten met de beenhouwerij en uitgebreide traiteurafdeling als blikvangers. “In onze traiteurafdeling vind je nu nog meer lekkere gerechten die je thuis alleen even moet opwarmen. Handig als je eens geen tijd hebt of geen zin om te koken”, vertelt Katleen.

Maar ook liefhebbers van streekproducten kunnen terecht in Spar Wolvertem. “In onze winkel vind je altijd een ruim aanbod van producten uit de eigen regio. Bloemen en planten, maar ook dessertjes en grondwitloof”, zegt Carolien.

Vroeger open op zon- en feestdagen

De winkel in Wolvertem is net zoals voor de sluiting heel de week open. Op maandag van 13 tot 19 uur, van dinsdag t.e.m. vrijdag van 8 tot 19 uur en op zaterdag van 8 tot 18 uur. Op zon- en feestdagen opent de winkel een halfuurtje vroeger. “Vanaf half acht kan je hier je vers brood, verse pistolets en koffiekoeken komen halen”, glimlacht Carolien.

Duurzaamheid voorop

Een belangrijk aspect van Spar Colruyt Group is duurzaamheid. Iets waar ze bij Spar Wolvertem ook sterk in geloven. “We hebben onze vernieuwingen uitgevoerd met respect voor onze omgeving. Volgens de meest recente energienormen en met oog voor duurzaamheid”, legt Carolien uit. Zo werd er geïnvesteerd in duurzame CO2-koelingen en ledverlichting. Ook de installatie van zonnepanelen staat nog op de planning bij Spar Wolvertem. Wie met de elektrische wagen komt winkelen, kan zijn auto opladen aan een van de laadpalen.

Feestelijke opening

Voor boodschappen doen, is het nog wachten tot donderdag 26 september, maar iedereen is op woensdag 25 september van 18 tot 21 u. welkom op de feestelijke openingsreceptie. Klanten kunnen de vernieuwde winkel ontdekken terwijl ze genieten van een hapje en een drankje. Dankzij de speciale openingsfolder zijn er in de openingsweek ook heel wat mooie kortingen.

• Spar Wolvertem: Godshuisstraat 2a, 1861 Wolvertem
  • Katleen en Carolien Collier, zelfstandige ondernemers Spar Wolvertem
  • Tel.: +32 (0) 2 269 01 55
  • Persdienst Colruyt Group
    ​Tel.:
    E-mail: press@colruytgroup.com

Openingsuren Spar Wolvertem:
Maandag: 13 - 19 u.
​Dinsdag t.e.m. vrijdag: 8 – 19 u.
​Zaterdag: 8 – 18 u.Zondag: 7.30 – 12.30 u.