Vernieuwde Spar Eindhout heropent op 13 juni

Aangenamer winkelen in een vernieuwd pand

Dinsdag 4 juni 2024

Op donderdag 13 juni heropent Spar Colruyt Group Eindhout opnieuw de deuren. De winkel, die al sinds 2004 een vaste waarde is in de regio, heeft een complete metamorfose ondergaan. Met een nieuw interieur en exterieur, geïnspireerd door de nieuwste generatie Spar-winkels, kan Spar Eindhout zich focussen op duurzaamheid, versheid en lokale producten. Ondernemers Erkan en Melda, en hun toegewijd team, zijn enthousiast om hun klanten te verwelkomen in de vernieuwde winkel.

Een nieuwe generatie aan het roer

De Spar in Eindhout vertelt een verhaal van familie en ondernemerschap. Oorspronkelijk overgenomen door Erkan’s schoonvader, een gepassioneerde beenhouwer, is de winkel nu in handen van de volgende generatie. “De winkel was toe aan vernieuwing,” vertelt Erkan. “We zijn trots op onze nette en verzorgde uitstraling, maar het pand was verouderd. Met deze renovatie willen we onze klanten een nog betere winkelervaring bieden.” De verbouwingen hebben geleid tot een volledig nieuw interieur, van de tegels tot het plafond, en een optimalisering van de winkelindeling.

Focus op vers en lokaal

De vernieuwde Spar Eindhout zet sterk in op versheid en lokale producten. “We zijn bekend om ons verse assortiment, en dat willen we nog verder uitbreiden,” zegt Melda. De broodafdeling krijgt een bijzondere upgrade waarbij ambacht en authenticiteit centraal staan. Daarnaast wordt het aanbod van de traiteurafdeling vernieuwd met onder andere huisgemaakte streekspecialiteiten.

Deze culinaire vernieuwingen zorgen voor een herziene winkelindeling, ontworpen om klanten een nog aangenamere en efficiëntere winkelervaring te bieden. “Elke aanpassing die we hebben doorgevoerd, is met onze klanten in gedachten,” legt Erkan uit. “En dat geldt ook voor onze openingsuren. Zo openen we voortaan de deuren al om 8u00 in plaats van 8u30.”

Duurzaamheid voorop

“We hebben geïnvesteerd in duurzame CO2-koelingen en ledverlichting met sensors,” vertelt Melda. “Zo dragen we bij aan een lagere milieu-impact en een betere toekomst voor ons allemaal.”

Met deze vernieuwingen belooft Spar Eindhout een plek te blijven waar klanten niet alleen voor hun dagelijkse boodschappen terecht kunnen, maar ook voor een unieke en inspirerende winkelervaring. De combinatie van vernieuwing en respect voor traditie maakt Spar Eindhout klaar voor de toekomst.

Feestelijke opening

Voor boodschappen doen, is het nog wachten tot donderdag 13 juni, maar iedereen is op woensdag 12 juni van 18 tot 21 u welkom op de feestelijke openingsreceptie. Klanten kunnen kennismaken met de nieuwe winkel terwijl ze genieten van een hapje en een drankje. Dankzij de speciale openingsfolder zijn er in de openingsweek ook heel wat mooie kortingen.

Maar daar stop het niet. “Enkele weken na onze frisse start wordt op de parking een heuse BBQ georganiseerd ter degustatie van de specialiteiten van onze chef beenhouwer.” vertel Erkan. “In september volgt er een pizzadag. Onze klanten kunnen dan komen proeven van onze verse pizza’s die ter plaatse gebakken zullen worden op houtskool.”

• Spar Eindhout: Meir 21, 2430 Laakdal
  • Erkan Keçe en Melda Gungor, zelfstandige ondernemers Spar Eindhout
  • Tel.: ​ +32 (0)14 86 63 55
  • Persdienst Colruyt Group
    ​Tel.: +32 (0)473 92 45 10
    ​E-mail: press@colruytgroup.com

Openingsuren Spar Eindhout:
Maandag: 13 - 19 u.
​Dinsdag t.e.m. vrijdag: 8 – 19 u.
​Zaterdag: 8 – 19 u.
​Zondag: 8 - 13 u.