Vernieuwde Okay Tremelo heropent op 30 augustus als duurzame buurtsupermarkt

Met opgefriste freshmart, extra koelmeubels en vernieuwde kassa-omgeving

Dinsdag 29 augustus 2023

Op woensdag 30 augustus opent Okay Tremelo opnieuw de deuren na een grondige opknapbeurt. De buurtsupermarkt met een totale winkeloppervlakte van 635 m² werd gerenoveerd in de stijl van de nieuwste generatie Okay-winkels, met onder andere een opgefriste freshmart, extra koelmeubels en een vernieuwde kassa-omgeving. Bij de vernieuwing is ook sterk ingezet op een minimale milieu-impact. Store manager Cindy Van Dessel en haar team kijken ernaar uit om hun klanten opnieuw te mogen verwelkomen.

Focus op verse producten en dagvers brood

Dankzij de frisse en moderne inrichting van Okay Tremelo vinden de klanten makkelijker hun weg in het gevarieerde assortiment verse producten. “In de freshmart komt ons ruime aanbod vers fruit en verse groenten volledig tot zijn recht”, zegt store manager Cindy. “Net buiten de freshmart werden extra koelmeubels geplaatst, zodat we onze tapas, charcuterie en patisserie nog beter in de kijker kunnen zetten.”

In Okay Tremelo bakken de winkelmedewerkers ter plekke kwaliteitsvolle broden, koffiekoeken en broodjes af. “Ook de kassa-omgeving kreeg een opknapbeurt, zodat afrekenen vanaf nu nog vlotter en sneller kan verlopen”, legt Cindy uit.

Allemaal nieuwigheden en verbeteringen die bijdragen tot een aangename winkelervaring en nóg efficiënter boodschappen doen. Het enthousiaste team van Okay Tremelo is alvast klaar om hun klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde buurtsupermarkt. “Elke dag kan ik rekenen op een toffe ploeg van 11 gemotiveerde medewerkers. Allemaal mensen uit de regio, voor wie klantvriendelijkheid, een goede service en hulpvaardigheid altijd op de eerste plaats komen.”, zegt Cindy.

Minimale milieu-impact

Net als de andere winkelformules van Colruyt Group hecht Okay veel belang aan duurzaam bouwen, met een zo laag mogelijke milieu-impact. In Okay Tremelo wordt geen gas of stookolie verbruikt. Alle energie wordt opgewekt met eigen zonnepanelen en de milieuvriendelijke koeling van de winkel stoot 90 % minder CO2 uit dan traditionele koelinstallaties. Bovendien wordt vrijgekomen warmte van de koeling en het ventilatiesysteem gerecupereerd om de winkel te verwarmen.

Makkelijk bereikbaar met auto en fiets

Okay Tremelo is erg praktisch gelegen en makkelijk bereikbaar voor iedereen. Op de ruime en vlot toegankelijke parking is plaats voor 62 wagens en in de fietsenstalling kunnen ook bakfietsen veilig vastgemaakt worden.

Persdienst Colruyt Group
+32 (0)473 92 45 10 of +32 (0)2 363 55 45

Praktische info
Okay Tremelo
​Grote Bollostraat 46
​3120 Tremelo

​016 56 04 71
www.okay.be/tremelo

Openingsuren
​maandag t.e.m. zaterdag
​van 8.30 tot 19.30 uur

Over OKay
​Okay is de buurtsupermarkt van Colruyt Group. Klanten vinden er alles voor hun dagelijkse boodschappen. Okay-winkels zijn zo dicht mogelijk bij dorps- of stadskernen gevestigd en garanderen de laagste prijzen in de buurt. De allereerste Okay-winkel opende haar deuren op 14 januari 1998 in Ertvelde. Sindsdien openen ze jaarlijks gemiddeld 6 nieuwe winkels. De komende jaren zal de buurtsupermarkt dit ritme aanhouden. Okay telt vandaag zo’n 146 winkels in België. Sinds november 2015 beschikt de keten bovendien over zijn eigen distributiecentrum in de industriezone van Lot (Beersel) in Vlaams-Brabant. Okay telt momenteel meer dan 2.500 medewerkers.