Vernieuwde OKay Oedelem heropent op 6 juli als duurzame buurtsupermarkt

Met opgefriste freshmart en extra koelmeubels.

Maandag 4 juli 2022

Op woensdag 6 juli opent OKay Oedelem opnieuw de deuren na een grondige opknapbeurt. De buurtsupermarkt met een oppervlakte van 577 m² werd gerenoveerd in de stijl van de nieuwste generatie OKay-winkels met onder andere een opgefriste freshmart, extra koelmeubels en een vernieuwde broodhoek. Store manager Letitia Rowies en haar team verwelkomen hun klanten graag om hun vernieuwde buurtsupermarkt te komen ontdekken.

Focus op verse producten en dagvers brood

Dankzij de frisse en moderne inrichting vinden de klanten van OKay Oedelem nu nog makkelijker hun weg in het ruime assortiment verse producten. “In de vernieuwde freshmart komt ons uitgebreide aanbod vers fruit en verse groenten volledig tot zijn recht”, zegt storemanager Letitia. “Net buiten de freshmart werden extra koelmeubels geplaatst, zodat we onze tapas, charcuterie en patisserie nog beter in de kijker kunnen zetten.”

In OKay Oedelem wordt elke dag vers brood aangeleverd en bakken de winkelmedewerkers ter plekke kwaliteitsvolle koffiekoeken en broodjes af. “Die staan nu nog overzichtelijker uitgestald in ons vernieuwde broodmeubel. Een stuk handiger voor onze klanten”, legt Letitia uit.

Topteam uit de streek

Allemaal nieuwigheden en verbeteringen die zullen bijdragen tot een aangename winkelervaring en nóg efficiënter boodschappen doen. Maar de grootste troef van OKay Oedelem blijft ongetwijfeld het geweldige team van winkelmedewerkers. “Elke dag kan ik rekenen op een toffe ploeg van 8 gemotiveerde medewerkers. Allemaal mensen uit de regio, voor wie klantvriendelijkheid, een goede service en hulpvaardigheid altijd op de eerste plaats komen.”

Makkelijk bereikbaar met auto en fiets

OKay Oedelem is erg praktisch gelegen en makkelijk bereikbaar voor iedereen. Op de parking is plaats voor 51 wagens en in de fietsenstalling kunnen ook bakfietsen veilig vastgemaakt worden.

Minimale milieu-impact

Net als de andere winkelformules van Colruyt Group hecht OKay veel belang aan duurzaam bouwen, met een zo laag mogelijke milieu-impact. In OKay Oedelem worden geen fossiele brandstoffen gebruikt. Het koelsysteem werkt op propaan, een natuurlijk koelmiddel dat veel milieuvriendelijker is dan chemische koelmiddelen en de CO2-uitstoot met 90 % verlaagd. Bovendien wordt de vrijgekomen warmte van de koeling gerecupereerd om de winkel te verwarmen. Verder gebruiken we energiezuinige ledlampen: die 30% minder stroom verbruiken.

Fotomateriaal nodig voor uw artikel? Download het hier.

Winkel
​+32 (0)71 85 32 60
www.okay.be/oedelem

Persdienst Colruyt Group
+32 (0)473 92 45 10 of +32 (0)2 363 55 45

Praktische info
OKay Oedelem
​Sijselestraat 48
​8730 Oedelem

Openingsuren
maandag t.e.m. zaterdag
​van 8.30 tot 19.30 uur

Over OKay
​OKay is de buurtsupermarkt van Colruyt Group. Klanten vinden er alles voor hun dagelijkse boodschappen. OKay-winkels zijn zo dicht mogelijk bij dorps- of stadskernen gevestigd en garanderen de laagste prijzen in de buurt. De allereerste OKay-winkel opende haar deuren op 14 januari 1998 in Ertvelde. Sindsdien openen ze jaarlijks gemiddeld 6 nieuwe winkels. De komende jaren zal de buurtsupermarkt dit ritme aanhouden. OKay telt vandaag zo’n 140 winkels in België. Sinds november 2015 beschikt de keten bovendien over zijn eigen distributiecentrum in de industriezone van Lot (Beersel) in Vlaams-Brabant. OKay telt momenteel meer dan 2.500 medewerkers.