Opening van een gloednieuwe Colruyt in Strassen (Shopping Center Boomerang)

In het Shopping Center Boomerang, op niveau -1

Maandag 3 oktober 2022

Op woensdag 5 oktober opent Colruyt Laagste Prijzen zijn zesde winkel in het Groothertogdom Luxemburg, op de Route d’Arlon in Strassen. De winkel bevindt zich op niveau -1 van het winkelcentrum Boomerang. Klanten kunnen er terecht voor een mooi assortiment kwaliteitsproducten, zowel voedingsproducten als niet-voedingsproducten. De supermarkt pakt uit met een extra troef: het brood wordt er meerdere keren per dag afgebakken.

Alles onder 1 dak

De gloednieuwe Colruyt-winkel heeft een oppervlakte van zo’n 1.200 m2. Er is een uitgebreid aanbod eigen merken (Boni Selection en Everyday) en grote, internationale merken, waaronder Luxemburgse en Portugese merken. Gerant Claudy Schmitz: “Het wordt moeilijk om niet te zwichten voor de geur van vers brood, want we bakken er de hele dag door brood en stokbrood af. Dat maakt de Colruyt-winkel van Strassen uniek. We stemmen ons assortiment af op de noden van onze klanten. Dat betekent dat er bijvoorbeeld ook meergranenbrood en zuurdesembrood in de rekken ligt.” Verse producten zoals fruit en groenten, kaas, zuivel, vis en charcuterie liggen samen in een grote koelruimte. Ze worden er bewaard bij een optimale temperatuur, waardoor ze vers blijven. Er is bovendien een uitgebreid aanbod diepvriesproducten in grote diepvrieskoffers.

Vers vlees van lokale herkomst

Claudy Schmitz toont ons ook de slagerij met zelfbediening. “Onze gediplomeerde beenhouwers versnijden het vlees ter plekke. Het verse vlees wordt uitgestald in overzichtelijke koelkasten met transparante deuren. Dat maakt kiezen makkelijker. Bovendien is al het rundvlees in de Luxemburgse Colruyt-winkels afkomstig van het Groothertogdom en voldoet het aan strenge kwaliteitseisen.”

Maak als eerste kennis met de nieuwe winkel

Vanaf woensdag 5 oktober om 8.30 u. verwelkomt Claudy Schmitz de klanten samen met ​ chef-beenhouwer Gilles Friob en 19 winkelmedewerkers in de nieuwe Colruyt Strassen. Claudy Schmitz voegt er nog aan toe: “De avond daarvoor, op dinsdag 4 oktober, kan het grote publiek de winkel in avant-première ontdekken. We houden een opendeuravond van 17 tot 20 u., met een hapje en een drankje. Iedereen is welkom!”

​David Legrand (regiomanager) op +32 (0)2 345 23 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische info
Colruyt Strassen Shopping Center Boomerang
​Route d’Arlon, 2
​8008 Strassen
​Grand-Duché de Luxembourg

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 19 u.
​Gesloten op zondag

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  248 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de 221 Collect&Go-afhaalpunten.