Opening Colruyt Oostrozebeke: volledig vernieuwde winkel met duurzame keuzes

Geoptimaliseerde winkel en nieuw jasje voor de beenhouwerij

Maandag 10 juli 2023

Op woensdag 12 juli 2023 opent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel aan de Ingelmunstersteenweg opnieuw zijn deuren. Naast de vernieuwde beenhouwerij ging er extra aandacht naar duurzaamheid op vlak van energie en mobiliteit. Klanten kunnen in Oostrozebeke nog steeds terecht bij Collect&Go, waarvan het afhaalpunt nu volledig is geïntegreerd in de winkel.

Meer dan 1.600 m2 laagste prijzen

De vernieuwde Colruyt Oostrozebeke biedt met zijn 1.600 m2 een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten voor de laagste prijzen. Gerant Evi De Geyter: “In onze ruime versmarkt vinden klanten producten zoals groenten en fruit, vis, kaas, veggie en kant-en-klare maaltijden. Ook in de volledig vernieuwde beenhouwerij is er een uitgebreide keuze met onder andere een traiteurassortiment. De zelfbedieningstoog werd er trouwens vervangen door doorzichtige, gesloten frigo’s die een pak minder CO2 uitstoten.” Klanten kunnen de beenhouwers ook makkelijk aanspreken bij vragen of voor speciale bestellingen dankzij het open atelier.

Geïntegreerd Collect&Go-afhaalpunt

In Oostrozebeke kunnen klanten nog altijd terecht in het Collect&Go-afhaalpunt. Dat is nu volledig geïntegreerd in de winkel. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de medewerkers zetten de producten klaar op het moment dat de klant kiest.

Ruime parking voor een vlot winkelbezoek

Door de verplaatsing van het Collect&Go-afhaalpunt, kon de parking herbekeken worden. De 140 parkeerplaatsen zijn nu vlotter bereikbaar. Er werden ook 2 laadpalen geïnstalleerd voor 3 elektrische wagens. In de overdekte fietsenstalling zijn 8 fietsbeugels voorzien waar 16 (bak)fietsen veilig en droog vastgemaakt kunnen worden.

Extra aandacht voor duurzaamheid

De winkel in Oostrozebeke heeft overal ledlampen die dankzij een sensor tot 30 % energie besparen, en uit het ventilatiesysteem wordt maar liefst 75 % van de warmte gerecupereerd. Op het dak van de winkel zorgen zonnepanelen voor groene stroom. En om de riolering te ontlasten bij hevige regenval, wordt het regenwater opgevangen, zodat het later rustig in de grond kan sijpelen.

Opendeuravond dinsdag 11 juli

Gerant Evi De Geyter: “Samen met mijn team van 32 winkelmedewerkers en 8 beenhouwers kijk ik ernaar uit om onze klanten te verwelkomen. We nodigen hen dan ook graag uit om als eerste kennis te maken met de vernieuwde winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 11 juli van 17 tot 20 u. Tot dan!”

​Machteld Delille (regiomanager) op 02 363 55 45.
​Hanne Poppe (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

​Colruyt Oostrozebeke
​Ingelmunstersteenweg 16
​8780 Oostrozebeke

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zo'n 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat ongeveer 240 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en laten thuisbezorgen of afhalen in de meer dan 200 Collect&Go-afhaalpunten.