Nieuwe Spar Colruyt Group in Kermt opent op 30 november

Met een uitgebreid aanbod verse producten

Maandag 27 november 2023

Op donderdag 30 november opent Spar Colruyt Group een winkel in Kermt. De buurtsupermarkt is volledig ingericht in de stijl van de nieuwste generatie Spar-winkels, met veel aandacht voor verse, lokale en on-the-goproducten. Aan het roer staat Ronny Vandeweijer, die er alvast naar uitkijkt om klanten te laten proeven van een prima klantenservice, een gezellige winkelervaring en de bekende Spar-kwaliteit.

Een buurtwinkel voor iedereen

Net als in de andere Spar-winkels hechten ze in Kermt enorm veel belang aan lekkere en verse producten. De 673 m² winkeloppervlakte wordt onder andere ingevuld door een bakkerij met ter plaatse gerezen pistolets en stokbrood. Daarnaast kunnen klanten er 7/7 terecht voor een groot aanbod aan verse vlees- en visproducten, een ruime groente- en fruitafdeling en een breed assortiment charcuterie en kaas. “Ook voor wie niet veel tijd heeft, hebben we een assortiment lekkere on-the-goproducten in petto. Er is voor elk wat wils, van koude maaltijdsalades tot verpakte wraps”, legt ondernemer Ronny Vandeweijer uit. Met zijn 32 jaar ervaring in het ondernemerschap kijkt hij enorm uit naar deze uitdaging.

Focus op vers en lokaal

Bij de inrichting van de nieuwe Spar-buurtsupermarkt in Kermt stond het winkelgemak van de klanten voorop. Het interieur geeft een open gevoel. Er is veel ruimte voor het ruime assortiment verse producten. “We zetten vooral in op onze versafdeling. En ook voor lokale producten kunnen klanten bij ons terecht.”

Oog voor kwaliteit en duurzaamheid

Bij Spar Kermt is iedereen welkom voor de dagelijkse boodschappen, groot of klein. Ronny wil dan ook dat mensen zich thuis kunnen voelen in de winkel. Kwaliteit en klantvriendelijkheid worden er hoog in het vaandel gedragen.

Net als de andere winkelformules van Colruyt Group hecht Spar veel belang aan duurzaam bouwen, met een zo laag mogelijke milieu-impact. Iets waar ze bij Spar Kermt ook sterk op inzetten. “We hebben geïnvesteerd in zonnepanelen en de koeling werkt op herbruikbare energie.” Op de parking staan er bovendien 2 laadpalen voor elektrische wagens. ​

Feestelijke opening en mooie kortingen

Op woensdag 29 november van 18 tot 21 uur is iedereen welkom op de feestelijke openingsreceptie. Klanten kunnen kennismaken met de nieuwe winkel terwijl ze genieten van een hapje en een drankje. Dankzij de speciale openingsfolder zijn er in de openingsweek ook heel wat mooie kortingen.

Nog op zoek naar extra helpende handen

Als zelfstandige ondernemer is Ronny nog op zoek naar enthousiaste medewerkers om zijn team te versterken. “Als winkelmedewerker in Spar Kermt ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je komt terecht in een enthousiast en dynamisch team met collega’s die altijd paraat staan om je te helpen. Wie dus nog op zoek is naar een afwisselende job in de buurt, mag zijn of haar cv altijd doorsturen naar [email protected]”, geeft Ronny mee.

Spar Kermt: Lummense Kiezel 21, 3510 Kermt
​Ronny Vandeweijer, zelfstandige ondernemer Spar Kermt
​Tel.: 0473 20 33 20
Persdienst Colruyt Group

Tel.: +32 (0)473 92 45 10

Openingsuren Spar Kermt:
Maandag: 13 u. – 19 u.
​Dinsdag - zaterdag: 8 u. - 19 u.
​Zondag: 8 u. - 12 u.

Over Spar Colruyt Group
De meer dan 200 Spar-winkels zijn gezellige buurtsupermarkten, uitgebaat door vakbekwame zelfstandige ondernemers die met eigen accenten hun winkel uniek maken. Ze bevinden zich in dorps- of stadskernen en onderscheiden zich door hun verse producten, scherpe prijzen en de liefde voor lekker eten. De winkeloppervlakte varieert van 300 tot 1.200 m². Meer info op mijnspar.be.

Over Retail Partners Colruyt Group
Retail Partners Colruyt Group is de licentiehouder van Spar Colruyt Group in België. Het werkt nauw samen met meer dan 200 zelfstandige Spar-ondernemers: naast toelevering is er een volledige ondersteuning en een uniek overlegmodel op basis van partnership. Daarnaast levert Retail Partners Colruyt Group ook verse producten en kruidenierswaren aan Alvo-winkels. De zelfstandigenorganisatie staat daarbij in voor de aankoop en het transport van de goederen en geeft advies over assortiment en promobeleid. Ten slotte zorgt Retail Partners Colruyt Group voor de toelevering aan 120 zelfstandige winkeliers, waaronder 31 Mini Markets. Meer info op retailpartnerscolruytgroup.be.