Heropening Colruyt Liège en Collect&Go-afhaalpunt aan de Boulevard de la Constitution

In de wijk Bavière, een bloeiende buurt op een steenworp afstand van het centrum Op donderdag 12 november heropent Colruyt Liège na enkele maanden renoveren weer zijn deuren aan de Boulevard de la Constitution. Bewoners van de snel evoluerende wijk kunnen hierdoor weer dicht bij huis winkelen of hun boodschappen ophalen bij het grotere Collect&Go-afhaalpunt. De ruimere parking heeft nu ook een laadpaal voor elektrische auto's. En nog beter: Colruyt zette tijdens de renovatie in op duurzame ontwikkeling.

Maandag 9 november 2020

Een winkel met een ideale ligging
​ De Luikse wijk Bavière staat in de belangstelling en leeft sterk op door de stadsontwikkeling die er de afgelopen jaren plaatsvond. Gerant Alexandre Lising vertelt: “In deze levendige wijk is het fijn wonen. Er kwamen bijvoorbeeld heel wat nieuwe appartementen bij. De bewoners zijn potentiële klanten die we graag helpen in onze winkel. De ruime winkeloppervlakte is volledig gerenoveerd en de beenhouwerij met zelfbediening heeft een nieuwe look.”

Collect&Go: snel en makkelijk
​ Het Collect&Go-afhaalpunt is gemoderniseerd en vergroot. Het afhaalpunt bevindt zich nu links van de ingang van de winkel. “Collect&Go is de handige onlineboodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app en de Collect&Go-medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op het moment dat de klant kiest,” vertelt de gerant.

Met het milieu in gedachten
​ Colruyt zet in op duurzaamheid. Ook deze winkel werd gerenoveerd met het oog op duurzame ontwikkeling. Vooral het warmterecuperatiesysteem valt daarbij op. De gerant legt uit: “Onze koelinstallaties geven warmte af, die gebruiken we om de winkel te verwarmen. Zo optimaliseren we ons energieverbruik en verlagen we de CO2-uitstoot.”

Een veilige heropening
​ Omwille van de coronamaatregelen is er geen opendeuravond bij de heropening van de winkel. Gerant Alexandre Lising: “Kom uw gerenoveerde Colruyt ontdekken, dan zorgen wij voor een klein welkomstgeschenk. Mijn team en ik kijken ernaar uit om iedereen veilig in onze winkel te verwelkomen. We vragen onze klanten daarom om alleen naar de winkel te komen en alle regels van de overheid te volgen.”

Voor meer informatie kan u contact opnemen met:

• Vincent Mercenier (regiomanager) op 02 345 23 45.
  • Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische informatie:
​ Colruyt Liège
​ Boulevard de la Constitution 32
​ 4020 Liège

Openingsuren:
​ ma - za: 8.30 - 20 u.
​ vr: 8.30 - 21 u. (Vrijdag tijdelijk gesloten om 20 u.)

Download hier de foto’s van de winkel.