Colruyt Zele heropent op woensdag 19 april

Nog meer keuze in de duurzaam gebouwde winkel

Maandag 17 april 2023

Heropening Colruyt Zele: volledig vernieuwde winkel met duurzame keuzes

Op woensdag 19 april 2023 opent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Zele opnieuw zijn deuren. De winkel aan de Lange Akker is volledig vernieuwd en heringericht met de nodige aandacht voor duurzaamheid. Klanten kunnen er vanaf woensdag ook terecht in een gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt.

Grotere versmarkt en open atelier in beenhouwerij

Colruyt Zele is een ruime winkel met een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten voor de laagste prijzen. Gerant Filip Van Buynder: “In de vernieuwde winkel kunnen klanten in de versmarkt terecht voor nog meer keuze aan producten zoals groenten en fruit, salades, kaas of kant-en-klare maaltijden. De beenhouwerij is volledig vernieuwd met een open atelier waar je onze beenhouwers aan het werk ziet. Ze versnijden het vlees ter plaatse en klanten kunnen vragen stellen of speciale bestellingen doorgeven.”

Collect&Go doet boodschappen voor jou

De vernieuwde winkel in Zele krijgt een gloednieuw Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de medewerkers zetten de producten klaar op het moment dat de klant kiest.

Extra aandacht voor duurzaamheid

Zoals altijd heeft Colruyt ook bij de vernieuwing van Colruyt Zele ingezet op duurzaamheid. De winkel heeft overal ledlampen met een sensor, die tot 30 % energie besparen, en de restwarmte van de koelingen wordt gerecupereerd. Verder werd er geïnvesteerd in zonnepanelen die de winkel voorzien van groene stroom. Op de parking is ook een laadpaal voorzien voor 2 elektrische wagens en 13 fietsbeugels waaraan 26 (bak)fietsen veilig vastgemaakt kunnen worden.

Opendeuravond op dinsdag 18 april

Gerant Filip Van Buynder: “We kijken er met het hele team naar uit om onze klanten te verwelkomen. We nodigen hen dan ook graag uit om als eerste kennis te maken met de vernieuwde winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 18 april van 17 tot 20 u. Tot dan!”

Voor meer informatie kan je contact opnemen met

• Erik Boeykens (regiomanager) op 02 345 23 45.
  • Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

​Colruyt Zele
​Lange Akker 2-6