Colruyt Ledeberg heropent op 10 mei

Volledig vernieuwde winkel voor nog vlottere boodschappen

Maandag 8 mei 2023

Op woensdag 10 mei opent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Ledeberg opnieuw zijn deuren. De winkel aan de Edmond Van Hoorebekestraat kreeg een volledige facelift, met aandacht voor duurzaamheid. Ook het Collect&Go-afhaalpunt gaat weer open.

Ruime keuze in vernieuwde versmarkt en beenhouwerij

De Colruyt-winkel in Ledeberg is volledig vernieuwd, zodat klanten er nog vlotter hun boodschappen kunnen doen voor de laagste prijzen. In de versmarkt vinden de klanten een ruim aanbod verse producten, groenten en fruit. Voor vlees en bereidingen kunnen ze terecht in de nieuwe beenhouwerij met L-vorm. “Die heeft een open atelier”, zegt gerant Davy Vandendriessche. “Klanten zien de beenhouwers aan het werk en ze kunnen vragen stellen of specifieke bestellingen doorgeven.”

Collect&Go doet de boodschappen voor jou

Ook het Collect&Go-afhaalpunt gaat opnieuw open. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de medewerkers zetten de producten klaar op het moment dat de klant kiest.

Inzetten op duurzaamheid met warmterecuperatie

Colruyt Group zette bij de vernieuwing van Colruyt Ledeberg in op duurzame ontwikkeling. Zo recupereert het ventilatiesysteem 75 % warmte uit de lucht. Ook de warmte die uit de koeling vrijkomt wordt hergebruikt, waardoor er 90 % minder broeikasgassen worden uitgestoot. Op de parking zijn er 2 laadpalen voorzien voor 4 elektrische wagens en 13 beugels voor (bak)fietsen.

Het team is er klaar voor

Gerant Davy Vandendriessche: “We kijken er met het hele team naar uit om onze klanten te verwelkomen. We nodigen hen dan ook graag uit om als eerste kennis te maken met de nieuwe winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 9 mei van 17 tot 20 u. Tot dan!”

​Rob Smeets (regiomanager) op 02 345 23 45.
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

​Colruyt Ledeberg
​Edmond Van Hoorebekestraat 69
​9050 Ledeberg

Openingsuren
ma - za: 8.30 - 20 u.
​vr: 8.30 - 21 u.

Over Colruyt Laagste Prijzen
​Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zo'n 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat ongeveer 240 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt meer dan 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en laten thuisbezorgen of afhalen in de meer dan 200 Collect&Go-afhaalpunten.