Heropening vernieuwde Colruyt Mersch op woensdag 19 juni

Op woensdag 19 juni 2024 heropent de Colruyt Laagste Prijzen-winkel in Mersch zijn deuren. De beenhouwerij is helemaal vernieuwd, het Collect&Go-afhaalpunt is vergroot en het assortiment in de versmarkt is uitgebreid. Daarnaast besteedde Colruyt bij de renovatie veel aandacht aan een duurzamere infrastructuur van de winkel.

Geoptimaliseerde versmarkt en vernieuwde beenhouwerij

Dankzij het geoptimaliseerde winkelcircuit over een oppervlakte van 1.780 m2 winkelen klanten nu nog aangenamer en efficiënter in Colruyt Mersch. Gerant Frédéric Lefebvre: “Vanaf nu vind je alle charcuterie in de zelfbedieningstoog van de beenhouwerij. Daardoor was er in de versmarkt plaats voor 140 nieuwe producten. De beenhouwerij kreeg doorzichtige, gesloten koelkasten die minder CO2 uitstoten in vergelijking met de vorige. Dankzij het open atelier zie je de beenhouwers aan het werk en kan je ze makkelijk aanspreken bij vragen of voor speciale bestellingen.” Ook het vernieuwde meubel met dagvers en voorverpakt brood is het ontdekken waard. Brood en stokbrood worden nu trouwens ter plaatse afgebakken.

Ruimer Collect&Go-afhaalpunt

Dankzij de uitbreiding van het Collect&Go-afhaalpunt in Mersch kunnen er meer klanten bediend worden. Collect&Go is de handige online boodschappendienst van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be, de Xtra-app of de Collect&Go-app, en de medewerkers zetten de producten klaar op het moment dat de klant kiest.

Extra aandacht voor duurzaamheid

De winkel in Mersch heeft overal energiezuinige ledlampen die met een sensor werken. Zo besparen ze tot 30 % energie. De restwarmte van de koeling wordt gerecupereerd en door het ventilatiesysteem wordt maar liefst 75 % van de warmte hergebruikt. Met al deze maatregelen wil Colruyt zijn energieverbruik optimaliseren en zijn CO2-impact verlagen.

Opendeuravond op dinsdag 18 juni

Gerant Frédéric Lefebvre: “We kijken er met het hele team van 22 winkelmedewerkers en 7 beenhouwers naar uit om onze klanten opnieuw te verwelkomen. En we nodigen hen graag uit om als eerste kennis te maken met de vernieuwde winkel tijdens onze opendeuravond op dinsdag 18 juni van 17 tot 20 u.”

Download de foto's

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:

Christophe Gonda (regiomanager) op 02 345 23 45
​Eva Biltereyst (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10

Colruyt Mersch
​Zone Industrielle 1-3